Program Das WeltAuto spustil svůj profil na Facebooku a s ním i jarní soutěž

Image of Program Das WeltAuto spustil svůj profil na Facebooku a s ním i jarní soutěž

Das WeltAuto, program prodeje kvalitních a prověřených ojetých vozů s důrazem na nejvyšší úroveň zákaznických služeb, rozšiřuje své komunikační kanály o vlastní profil na Facebooku. Facebookoví fanoušci programu Das WeltAuto mohou sledovat pravidelné příspěvky, které zahrnují nejen atraktivní vozy z aktuální nabídky prodejců Das WeltAuto, ale také zajímavé zprávy a novinky ze světa značky Das WeltAuto, včetně atraktivních soutěží. Jako první byla spuštěna jarní soutěž o lákavé ceny, kterou připravil pes LuDWA, nový maskot značky Das WeltAuto.

Praha, 16. března 2018

  • Novým maskotem v komunikaci Das WeltAuto je pes LuDWA
  • Jarní soutěž pro všechny letošní zákazníky o atraktivní ceny
  • Das WeltAuto má od poloviny února vlastní profil na Facebooku

„Moderní digitální média a sociální sítě jsou stále důležitějším nástrojem pro komunikaci s našimi zákazníky,“ říká Martin Březina, vedoucí divize Das WeltAuto společnosti Porsche Česká republika. „Proto nás nyní zákazníci naleznou také na Facebooku. Na našem novém profilu představujeme zákazníkům vozy z naší nabídky a zveřejňujeme aktuální tématické příspěvky. Kromě toho se naši fanoušci mohou těšit na nejrůznější soutěže. Důležitá je pro nás především interakce s širokou veřejností včetně možnosti diskuzí, abychom mohli ještě lépe a efektivněji uspokojovat individuální požadavky všech našich zákazníků.“

Facebookový profil „Das WeltAuto ČR“ byl spuštěn 16. února 2018. V tento den totiž začal čínský rok psa a pes LuDWA je od loňského podzimu novým maskotem v komunikaci značky Das WeltAuto, která sází vtipným způsobem na psí terminologii. Říká se totiž, že pes je nejlepším přítelem člověka. A stejně jako člověk nalézá v psovi svého nejlepšího přítele, tak i motoristé odjíždějí od prodejců Das WeltAuto v prověřených a spolehlivých ojetých automobilech, které svého majitele nikdy nenechají na holičkách.

Pes LuDWA se prezentuje jako hlídač kvality prodávaných vozů a služeb pro zákazníky Das WeltAuto. V jarní kampani zve maskot LuDWA hravé zákazníky, kteří si během prvních čtyř měsíců letošního roku zakoupili nebo ještě zakoupí ojetý vůz u prodejce Das WeltAuto, k zábavné soutěži, v níž se hraje o 6 + 1 víkendů s vozidlem Volkswagen T-Roc nebo Beetle včetně plné nádrže a o 1000 ePESních obojků.

Cesta k vysněné výhře je snadná: Stačí odpovědět na jednu otázku na www.hlidackvality.cz a zaregistrovat se s fotografií zakoupeného vozu do soutěže, která bude mít i své facebookové pokračování. V případě, že na fotografii bude společně s vozem i psí kamarád zákazníka, získá pro něj účastník soutěže stylový originální svíticí obojek v oranžové barvě od Das WeltAuto.

Fanoušci, kteří sledují facebookový profil Das WeltAuto Česká republika, se mohou v průběhu roku těšit i na řadu dalších zajímavých akcí nejen na podporu prodeje ojetých vozů Das WeltAuto, ale také v oblasti společenské odpovědnosti. Například na podzim plánuje pes LuDWA pomoc pro psí kamarády ve zvířecích útulcích, mimo jiné nákupem granulí a psích konzerv.

Das WeltAuto je celosvětovým programem prodeje ojetých vozů značek Volkswagen osobní vozy, SEAT, Volkswagen Užitkové vozy a ŠKODA s centrální podporou ze strany koncernu Volkswagen. Na českém trhu si mohou zákazníci vybírat z široké nabídky několika tisíc prověřených, kvalitních a spolehlivých ojetých vozů nejen koncernových značek. Nákup a prodej ojetého vozu v síti Das WeltAuto je přitom plně srovnatelný s nákupem nového vozu u autorizovaných prodejců díky důkladně školeným prodejcům a nadstandardním zákaznickým službám, mezi něž patří minimálně roční záruka od data prodeje (do 5 let stáří a do 150 000 ujetých kilometrů s ověřeným stavem na základě podrobné technické prohlídky).

up language car-favorit compare-large searchagent