Program prodeje ojetých vozů Das WeltAuto podpořil v roli hlavního partnera Fotbalovou školu Petra Čecha. Již 18. ročník tradiční akce pro kluky a holky od 7 do 15 let, kteří milují fotbal, se letos uskutečnil ve dnech 1. až 7. července 2023 v Hluboké nad Vltavou. Značka Das WeltAuto přispěla k hladkému průběhu fotbalového kempu flotilou elektricky poháněných modelů z rodiny Volkswagen ID.
Z partnerství s Fotbalovou školou Petra Čecha mám velkou radost, protože fotbal sám miluji,“ říká Martin Kadečka, vedoucí divize Das WeltAuto společnosti Porsche Česká republika, a dodává: „V Česku mimořádně populární fotbal je totiž založen na dokonalé souhře celého týmu. Na stejném principu slaví úspěchy také značka Das WeltAuto na trhu s ojetými vozy. A stejně jako Das WeltAuto buduje svým zaměřením na elektromobily již dnes budoucnost individuální mobility, připravuje Fotbalová škola Petra Čecha budoucí hvězdy českého fotbalu. Všem mladým fotbalistkám a fotbalistům přeji za značku Das WeltAuto mnoho úspěchů na hřišti i mimo něj.“
Talentovaní fotbalisté a fotbalistky v kategoriích od mladší přípravky až po starší žáky se i v letošním roce sešli v hojném počtu téměř 120 fotbalových nadšenců na letním kempu v rámci Fotbalové školy Petra Čecha, kterou od roku 2006 každoročně pořádá Asociace pro sport a fair play, z.s. Z hotelu na trénink a další aktivity je po Hluboké nad Vltavou vozila flotila elektromobilů Volkswagen ID.3, ID.4 a ID. Buzz s nulovými emisemi, kterou organizátorům poskytl program prodeje prověřených ojetých vozů Das WeltAuto jako hlavní partner celé akce.
Účastníci kempu získali představu, jaké to je být profesionálním fotbalistou. Kromě pravidelných fotbalových tréninků vedených profesionálními trenéry si užívali také řadu dalších sportovních, regeneračních a relaxačních aktivit i bohatý doprovodný program. Nechyběly dokonce ani hodiny angličtiny se zkušenými lektory z jazykové školy, či „Media Day“ s focením a natáčením jako v nejlepších fotbalových týmech. Nezapomenutelné zážitky zpříjemnilo setkání s českou fotbalovou legendou, brankářem Petrem Čechem. Den s Petrem Čechem zahrnoval nejen společný trénink, ale také focení, autogramiádu a besedu, na které Petr Čech odpovídal na nejrůznější dotazy.
Týdenní snažení bylo zakončeno tradičním fotbalovým turnajem a vyhlášením nejen vítězných týmů, ale také nejšikovnějších jednotlivců ve fotbalových dovednostech, výuce angličtiny a „pořádkumilovnosti“. „Za Das WeltAuto nás potěšil zájem pořadatelů o celkový rozvoj osobností dětí, proto jsme za společnou spolupráci tak rádi. Přidanou hodnotou za naši značku pak bylo vědomí, že se každý účastník vrací domů nejen s krásnými zážitky, ale také dokonale sladěnými dresy v oranžovo-černých barvách našeho programu Das WeltAuto,“ hodnotí Martin Kadečka úspěšný projekt.
Das WeltAuto je globálním programem prodeje ojetých vozů primárně značek koncernu Volkswagen s centrální podporou. Na českém trhu si mohou zákazníci vybírat z široké nabídky několika tisíc prověřených, kvalitních a spolehlivých ojetých automobilů nejen koncernových značek. Nákup a prodej ojetého vozu v síti Das WeltAuto je přitom plně srovnatelný s nákupem nového vozu u autorizovaných prodejců díky důkladně školeným prodejcům a nadstandardním zákaznickým službám, mezi něž patří minimálně roční záruka od data prodeje (do 5 let stáří a nájezdu 150 000 kilometrů s ověřeným stavem na základě podrobné technické prohlídky).